یهو هُری دلم گرفته.
نمیدونم چه کنمش.
خیلی وقت بود این شکلی نگرفته بود!
نیاز به قبرستون دارم،
کاش کمی حس استقلال اینجا درم زنده تر بود.
نمیدونم چی گرفتتش ازم.
دلم خونه آقاجون میخواد هم.
قیافه ی دست و پام بسته س.
حالم از این قیافه بد میشه.
ما را در سایت my mind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39